Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
BUS 311 |
Pazarlama Araştırması |
İngilizce |
Zorunlu |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
3 |
5 |
3 |
0 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
BUS 210 MIN DD
|
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
İletişim teknolojilerindeki son ilerlemeler ve işletme çevresindeki hızlı değişimler, yöneticilerin pazar koşullarını ve tüketici
davranışlarını daha hızlı, etkin ve doğru anlamalarını gerektirmektedir. Bu açıdan pazar verilerinin hızlı, etik ve bilimsel bir şekilde
elde edilmesi, analizi ve yorumlanmasını kapsayan pazarlama araştırmasının temel presiplerinin karar vericiler tarafından
anlaşılması ve bilinmesi strateji geliştirmek için çok önemlidir. Bu nedenle bu ders öğrencilerin gelecekte verecekleri pazarlama
kararları için pazarlama araştırması yaklaşımları ve her yaklaşım tarafından kullanılan veri toplama yöntemleri ve özellikle sayısal
veri analiz teknikleri ve yorumlanması konusunda yetenek, bilgi ve beceri geliştirmelerini sağlamayı amaçlamaktadır.
|
|