Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
VBA 444E |
|
İngilizce |
Seçmeli |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
3 |
4 |
3 |
0 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
Yok |
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
Müşteri tanıma: müşteri hayat boyu değeri, müşteri bölümlendirme; Müşteri hedefleme: RFM (güncellik,
frekans, tutar) analizi ile müşteri dönüşü tahmini, lojistik regresyon ile müşteri dönüşü tahmini, karar ağaçları
ile müşteri dönüşü tahmini; Müşteri geliştirme: birliktelik analizleri, bir sonra alınacak ürün modelleri ve çapraz
satış,öneri sistemleri; Müşteri elde tutma: müşteri kayıp analizi.
|
|