Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
ICM 457 |
Mağaza Tasarımında Kimlik |
Türkçe |
Seçmeli |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
3 |
4 |
2 |
2 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
Yok |
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
Alışveriş kavramı; tarihsel süreçte alışveriş mekanlarının değişimi ve tipolojileri; tasarımın ticari boyutu: marka, kimlik, imaj;
cephe, arayüz ve vitrin tasarımı; iç mekan kurgusu: satış alanı düzenlemesi, sergileme yöntemleri ve elemanları; iç mekan
atmosferi: ışık, renk, doku, malzeme, ses; aydınlatma ilkeleri ve teknikleri; değişim ve sürdürülebilirlik
|
|