Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
ISL 460 |
E-Pazarlama |
Türkçe |
Seçmeli |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
3 |
4 |
3 |
0 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
ISL 353E MIN DD veya ISL 353 MIN DD veya END 433 MIN DD veya END 433E MIN DD
|
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
İnternet, firmaların pazarlama faaliyetleri açısından yeni araçlar ve beceriler gerektiren yeni bir faaliyet ortamı yaratmaktadır.
Ders kapsamında ilişkisel pazarlama yaklaşımı temelinde, firmaların paydaşları ile etkili ilişkiler oluşturmasında ve sürdürmesinde
İnternetin artan öneminden ve e-pazarlama kavramından bahsedilecektir. E-pazarlama faaliyetlerinin firma genel stratejisi ile
bütünleşmesinde e-pazarlama karması unsurlarının önemi ve sadece İnternet üzerinde çalışan e-iş modelleri üzerinde ayrıntılı
olarak durulacaktır.
|
|