Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
EUT 460E |
Görsel Mağazacılık ve Perakende Tasarımı |
İngilizce |
Seçmeli |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
3 |
4 |
3 |
0 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
Yok |
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
Görsel mağazacılık nedir, Perakende alanı tasarımlarında görsel mağazacılık, Müşteri alışveriş psikolojisi ve
fizyolojisi, Mağazacılıkta 5 duyunun kullanımı, Görsel mağazacılığın temel kuralları; Mağazada ilk izlenimin ve
algılama, Görsel mağazacılıkta geometrinin kullanımı, Renklerin anlamları ve işlevsel kullanımı, Aydınlatma,
malzeme kullanımı ve alışverişe etkileri, Vitrin ve manken düzenlemelerinde yaratıcılık ve işlevsellik, ürün
yerleştirme sistematiği, Müşteri trafiği oluşturma esasları, Marka–Görsel mağazacılık ilişkisi, değişen perakende
trendleri ve görsel mağazacılığa etkileri.
|
|